logo
قوانین عمومی

- هرگونه فعالیت در وب‌سایت مجموعه ما به معنی آگاهی کاربر از قوانین سایت و پذیرش متن نوشته شده در شرایط و قوانین است.
- حفظ اطلاعات کاربری شامل نام کاربر، رمز عبور، اطلاعات رزرو، اطلاعات اقامتگاه و مدیریت کیف پول هر حساب کاربری، برعهده کاربر است.
- مجموعه ما تنها رابطی بین کاربران (شامل میهمان، میزبان و سایر ذینفعان) است و کنترل و دخالتی بر انجام تعهدات میزبان، مهمان و دیگر کاربران ندارد.
- کاربر با استفاده از سرویس‌های مجموعه ما متعهد می‌شود که مشمول سن قانونی میباشد و بالای ۱۸ سال سن دارد.
- سایت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال روابط و تعاملات کاربران با یکدیگر یا کسانی که در نتیجه استفاده از سایت با هم آشنا می‌شوند، ندارد.
- مجموعه ما خود را از قبول کردن هرگونه مسئولیت و غرامت در زمینه کیفیت لیست‌ها‌، ملک‌ها، میزبان، مهمان، سرویس‌ها، صداقت، اعتماد و غیره مبرا می‌داند.
- حق هرگونه تجدیدنظر و به‌روزرسانی شرایط و قوانین و تغییر در محتوای وب‌سایت و ابزارهای وابسته به آن، با توجه به شرایط و سیاست‌های تعریف شده مدیران سایت، برای مجموعه ما محفوظ است.

تعهدات میزبان

- دیدن عکس های باکیفیت امکان انتخاب اقامتگاه شما از نظر کاربران را چندین برابر خواهد کرد.
- تمیز بودن محل اقامت برای همه میهمانان در اولویت قرار دارد. با پاکیزه نگه داشتن همیشگی اقامتگاه، برای همیشه در نظر میهمانتان ماندگار خواهید بود.
- اطلاعات درست به کاربران در انتخاب راحت تر کمک می کند، سعی کنید همیشه اطلاعات‌تان را به روز نگه دارید تا در طول رزرو و اقامت، مشکلی نداشته باشید.
- درخواست رزرو از طرف کاربران با پیامک به شما اطلاع داده می شود، در اولین فرصت، پاسخ درخواست را بدهید تا در صورت عدم تایید از جانب شما، میهمان بتواند برای رزرو اقامتگاه دیگری اقدام کند.
- با توجه به استانداردهای تعریف شده قیمتگذاری، ارائه هزینه های منصفانه با میزبان است که قطعا در انتخاب میهمان بسیار تاثیرگذار خواهد بود.
- هر اقامتگاهی آیین نامه و ضوابط مخصوص به خود را دارد. لطفا هنگام ثبت اقامتگاه تان دقت کنید تا به بهترین شکل قوانینی که رعایت آنها از طرف میهمان برایتان ضروری است، حتما به اطلاع میهمانان برسد.
- در قبال اطلاعاتی که ثبت کرده اید متعهد باشید و سعی کنید تا خدماتی که ارائه می دهید در کمترین حالت ممکن، همسطح با اطلاعاتی که ارائه کرده اید، باشد.

قوانین لغو رزرو

- میهمانان محترمی که به هر دلیل از انجام سفر منصرف می گردند باید در اسرع وقت کنسلی رزرو خود را به اپراتور واحد پشتیبانی ما اطلاع دهند .
- مسئولیت نداشتن مدارک کامل هویت و زوجیت که قانونا موجب عدم پذیرش میهمان در اقامتگاه می شود به عهده میهمان بوده و شامل قوانین کنسلی از طرف میهمان خواهد شد.
- اگر میهمان تا 7 روز قبل از تاریخ ورود به اقامتگاه، نسبت به لغو اقدام کند، مبلغی کسر نخواهد شد و تنها شامل بند 8 می شود.
- از 7 روز تا 5 روز قبل از ورود میهمان به اقامتگاه، 5 درصد هزینه آن روز از میهمان دریافت می گردد.
- از 5 روز تا 72 ساعت قبل از ورود میهمان به اقامتگاه، 15 درصد هزینه آن روز از میهمان دریافت می گردد.
- از 72 ساعت تا 24 ساعت قبل از ورود میهمان به اقامتگاه، مبلغ 55 درصد هزینه اقامت آن روز از میهمان دریافت می گردد.
- در ایام پیک (چهارشنبه، پنجشنبه، روز تعطیل و یک روز قبل از روز تعطیل) 20 درصد به جریمه کنسلی اضافه خواهد شد.
- در ایام نوروز ( از تاریخ ۲5 اسفند تا ۱۵ فروردین) به دلیل تراکم تقاضای کاربران برای اقامت و دشوار بودن تغییر برنامه رزرو برای مالکین اقامتگاه، کنسلی رزرو ها امکان پذیر نمی باشد.

ضمانت بازگشت وجه

- وجه پرداختی تا زمان تایید میهمان به صورت امانت است و در صورت ارائه مدارکی دال بر رعایت نشدن تعهدات و قوانین درج شده در سایت، مبلغ واریزی بدون کسر کارمزد سایت به حساب میهمان برمی‌گردد.
- در صورت اعمال هرگونه تغییر در رزرو جاری به درخواست کاربر، مسئولیت پرداخت هرگونه هزینه که در نتیجه اصلاحات اعمال شده در رزرو ایجاد می‌گردد به عهده کاربر مهمان یا میزبان مربوطه خواهد بود.
- پس از نهایی شدن یک رزرو، در صورتی که میزبان برای تحویل اقامتگاه حاضر نشود، تمامی هزینه‌های دریافتی به مهمان بازگردانده خواهد شد.
- مهمان و میزبان هر دو متعهد می شود در زمان‌های تعیین شده و مورد توافق طرفین، اقامتگاه رزرو شده را تحویل بگیرد و تحویل دهد.
- رزرو و تحویل اقامتگاه به مهمان و فراهم کردن امکانات مورد نیاز، صرفا توسط میزبان صورت می‌پذیرد و مجموعه ما تنها زیرساخت انجام رزرو را فراهم می‌کند.
- در صورت درخواست لغو رزرو اقامتگاه، مبلغ رزرو پس از اعمال قوانین لغو رزرو اقامتگاه، به شماره شبا، حساب یا کارت بانکی درج شده توسط کاربر یا مهمان در حساب کاربری ایشان واریز می‌شود.
- هنگامی که شما رزرو خود را لغو می‌کنید، این ریسک برای اقامتگاه وجود دارد تا نتواند در زمان باقی مانده، واحد اقامتی خود را به اجاره رساند. بنابراین مبلغی را به‌عنوان جریمه‌ از میهمان دریافت میکند.

© تمامی حقوق مادی و معنوی این رابط کاربری محفوظ میباشد.